لوله کشی آب سرد و گرم

اجراع انواع لوله کشی گاز صنعتی را با ما تجربه کنید، برای دریافت مشاوره و قیمت خدمات ما تماس بگیرید.

لوله کشی گاز صنعتی

تماس با ما ۲۳۲۵ ۲۲۴۸ ۰۹۱۲
سوالات قبل پروژه

پشتیبانی 24 ساعته​

پشتیبانی ۲۴ ساعته​

پشتیبانی ۲۴ ساعته​ و گارانتی خدمات بعد از اتمام کار یکی از ویژگی های ما است.

اجرای پروژه های لوله کشی

اجرای پروژه های لوله کشی

تیم های اجرایی سازه کهن با بهترین لوله کش ها در کوتاه ترین زمان پروژه را اجراع می‌کنند.

مشاوه رایگان

مشاوه رایگان

کارشناسان آماده پاسخگویی هستند، و درصورت نیاز برای بررسی در پروژه حضور خواهند داشت.

لوله کشی آب سرد و گرم اداری و تجاری

لوله کشی گاز صنعتی برای کارخانه‌ها، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و برج ها استفاده می‌شود. خدمات لوله کشی گاز که در برج های اداری و تجاری هم استفاده می‌شود دارای استانداردهای بسیار مهمی می‌­باشد که در اینجا بخشی از آن‌ها را بیان می‌کنیم.

نمونه کارهای لوله کشی آب سرد و گرم

نمونه پروژه های اجراع شده لوله کشی گاز صنعتی را در این قسمت مشاهده نمایید.

چرا ما

انواع خدمات لوله کشی آب و سرد گرم

انواع خدمات لوله کشی گاز صنعتی را در این قسمت مشاهده نمایید.

جدید ترین تکنولوژی ها

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پوشش جهانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

توجه به جزئیات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

قیمت رقابتی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تاثیر قیمت

تعرفه خدمات لوله کشی آب سرد و گرم

هزینه لوله کشی گاز صنعتی به عوامل مختلفی بستگس دارد که بر اساس آن قیمت گزاری میشود، موارد تاثیر گزار در قیمت: متراژ و… در صورت نیاز برای بررسی دقیق تر پروژه با کارشناسان سازه کهن تماس بگیرید تا قیمت و مشاوره دهند و اگر نیاز باشد قبل از اجراع پروژه به صورت حضوری پروژه را بررسی می‌کنند.

تعرفه لوله کشی گاز صنعتی

اجرای خدمات لوله کشی آب سرد و گرم

لوله کشی آب سرد و گرم

لوله کشی آب سرد و گرم

icon
fadeIn

شریان‌های حیاتی ساختمان:

نصب شیر فلکه

[one_second]

[image src=\”#\”]

[/one_second]

[one_second]

طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید.

یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های تعیین کننده ارزش یک ساختمان، شکل و نحوه‌ی لوله کشی آن است. جریان آب در داخل ساختمان به دو قسمت سرد و گرم تقسیم می‌شود تا معمار بتواند بر اساس نوع ساختمان و نقشه‌ی از پیش تعیین شده، مسیر انشعابات لوله کشی آب سرد گرم را مشخص کند. اگر بخواهیم یک ساختمان را به یک انسان تشبیه کنیم، لوله کشی سرد و گرم آن در واقع رگ‌های خونی است که جریان آب را به دست ساکنین ساختمان می‌رساند. که ارتباط مستقیمی با ارزش ساختمان دارد؛ از همین رو متخصصان این حوزه باید با در نظر گرفتن نکات و استاندارد‌های سازمان آب و فاضلاب منطقه، اقدام به لوله کشی سرد و گرم کنند. در ادامه برخی از مهم‌ترین نکات و استاندارد‌های لوله کشی سرد و گرم ساختمان‌ها را بررسی خواهیم کرد.

[button title=\”بیشتر\” link=\”https://www.sazekohan.com/\” color=\”grey\”]

[/one_second]

 

لوله کشی آب سرد گرم:

نصب شیر فلکه

[one_second]

[image src=\”#\”]

[/one_second]

[one_second]


نصب شیر فلکه

یکی از عمومی‌ترین نکات لوله کشی سرد و گرم، نصب شیر فلکه در ابتدای انشعابات آب بهداشتی ساختمان است. در گذشته نصب شیر فلکه یک امر ضروری محسوب نمی‌شد؛ اما از سال ۱۳۹۵ و با تغییرات در بخشنامه‌ی منتشر شده از سوی سازمان آب و فاضلاب کشور، هر منزل مسکونی یا تجاری باید حداقل یک شیر فلکه داشته باشد تا در صورت نیاز، افراد بتوانند از داخل ساختمان جریان آب را متوقف کنند. شیر فلکه در واقع آب شهری را به لوله کشی سرد ساختمان متصل می‌کند و معمولا بر اساس معیارهای جدید ساختمان ‌سازی؛ از همین رو جریان آب از این قطعه فقط به سمت لوله کشی سرد ساختمان است.

[button title=\”تماس با ما\” link=\”https://www.sazekohan.com/\” color=\”grey\”]

[/one_second]

 

horizontal

۵۰
default

 

کوتاه‌ترین مسیر، بهترین استراتژی است

انشعابات مربوط

لوله کشی آب سرد و گرم

داخل ساختمان باید تا حد امکان کوتاه باشند. قطعا زمانی که جریان آب به داخل ساختمان راه پیدا می‌کند، انشعابات مختلفی از آن برای دسترسی به تمام قسمت‌های خانه ایجاد می‌شود؛ از همین رو متخصصان این حوزه معتقدند یک لوله کشی استاندارد و صحیح دارای مسیرهای کوتاه است و نباید پیچ و خم اضافی و غیر کارآمد داشته باشد. این نوع استراتژی در لوله کشی سرد و گرم ساختمان‌ها باعث می‌شود که لوله‌ها مقاومت بیشتری در برابر فشار آب داشته باشند و در صورتی که دچار مشکلاتی همچون نشتی یا شکستگی شدند، راحت‌تر و سریع‌تر بتوان آنها را تعمیر کرد.

[button title=\”تماس با ما\” link=\”https://www.sazekohan.com/\” color=\”grey\”]

 

no-repeat;center top;;
auto

center
۵۰
لوله کشی آب سرد و گرم

Video





no-repeat;center top;;
auto

تعمیرات-وارتقاء-موتورخانه

 

از سینی قطره گیر استفاده کنید

در هنگام لوله کشی سرد و گرم ساختمان، ممکن است به ناچار لازم باشد لوله‌ها را از مسیری عبور دهید که سیم برق یا تابلوی برق در آنجا قرار دارد. در این حالت باید از سینی قطره گیر در زیر لوله‌ها استفاده کنید تا از به وجود آمدن هرگونه برخورد بین قطرات آب و جریان برق جلوگیری کرده باشید. سینی قطره گیر، قطعه‌ای فلزی است که می‌توانید در زیر انشعابات آب سرد و گرم به کار ببرید تا در زمان نشتی لوله‌ها مانع از عبور قطرات آب شود. وجود سینی قطره گیر در لوله کشی سرد و گرم ساختمان، مانع از بروز خطرات برق گرفتگی، اتصال سیم‌ها و سوختن دستگاه‌ها برقی در زمان نشتی لوله‌های آب می‌شود.

تمام پروسه لوله کشی را با بازرس هماهنگ کنید

هر مرحله از لوله کشی را با بازرس دستگاه نظارتی سازمان آب و فاضلاب کشور هماهنگ کنید تا پس از اجرای مراحل نهایی به مشکل نخورید. ابتدا پیش از اجرای لوله کشی سرد و گرم ساختمان، نقشه‌ی انشعابات جریان آب را به بازرس مربوطه نشان دهید و تایید اولیه را از او بگیرید. تمام سوراخ‌ها و محل گذر لوله‌های آب باید توسط بازرس بررسی شوند. همچنین بهتر است مراحل لوله کشی با بازرس هماهنگ شود تا پس از اتمام کار، از طرف دستگاه نظارتی مشکلی برایتان به وجود نیاید.

 

no-repeat;center top;;
auto

 

به ارتفاع لوله‌ها از کف خانه دقت کنید

در پروسه‌ی لوله کشی سرد و گرم ساختمان، برخی اوقات نیاز است که ارتفاع لوله‌ها را از کف ساختمان افزایش دهیم و تا زیر سقف ببریم؛ در این موارد ابتدا باید به نوع سقف و متریال به کار رفته در ساخت آن توجه کنیم. اگر قرار است انشعابات لوله آب سرد و گرم ساختمان را از زیر سقف عبور دهیم، باید در زمان اجرای لوله کشی و نصب لوله‌های افقی، حداکثر ارتفاع را در نظر بگیریم. این امر در زمانی که سقف از نوع کاذب است، اهمیت زیادی پیدا می‌کند و بهتر است فاصله‌ی لوله تا سقف کاذب حداقل ۷ سانتی‌متر باشد.

ا اگر قرار است انشعابات لوله آب سرد و گرم ساختمان را از زیر سقف عبور دهیم، باید در زمان اجرای لوله کشی و نصب لوله‌های افقی، حداکثر ارتفاع را در نظر بگیریم.

 

no-repeat;center top;;
auto

 

حواستان به لوله فاضلاب باشد

لوله کشی آب سرد و گرم

یکی دیگر از مسائلی که در لوله کشی سرد و گرم ساختمان‌ها باید به آن توجه کنید، مسیر لوله‌ی فاضلاب است. بر اساس آخرین استاندارد‌های تعیین شده توسط سازمان آب و فاضلاب کشور، فاصله‌ی بین لوله کشی آب بهداشتی ساختمان و لوله‌ی فاضلاب باید حداقل نیم متر یا ۵۰ سانتی‌متر باشد؛ از همین رو تا حد امکان سعی کنید مسیر لوله کشی سرد و گرم ساختمان را از مسیر لوله فاضلاب دور نگه دارید. اگر مسیر لوله‌های فاضلاب به صورت افقی باشد، باید لوله‌ی آب بهداشتی ساختمان بالای آن قرار گیرد. در این مورد نیازی به در نظر گرفتن فاصله نیست؛ اما نحوه‌ی چیدمان لوله حتما باید توسط بازرس بررسی شود.

انشعابات لوله آب نباید از هرجایی عبور کنند

بر اساس استاندارد‌های تعیین شده از سوی سازمان آب و فاضلاب کشور، لوله کشی سرد و گرم ساختمان نباید از محل‌هایی همچون دودکش، کانال کولر، اتاق ترانسفورماتور، اتاق تابلوی برق و چاه آسانسور عبور کند. از همین رو قبل از اقدام به لوله کشی ساختمان، بهتر است نقشه‌ی انشعابات آب سرد و گرم را به شکلی طراحی کنید که از محل‌های گفته شده عبور نکند. همچنین خط لوله‌ی آب بهداشتی ساختمان نباید از محل‌های بازشوی ساختمان مثل در‌ها و پنجره‌ها عبور کند. انشعابات آب سرد و گرم ساختمان باید به شکلی باشد که اختلالی در باز و بسته شدن در‌ها و پنجره‌ها ایجاد نشود.

 

no-repeat;center top;;
auto

 

از کف‌خواب کردن لوله‎‌ها بپرهیزید

لوله کشی سرد و گرم باید به صورتی انجام شود که لوله‌ها تا حد امکان به دیوارها، تیغه‌های ساختمان و البته سقف‌ نزدیک باشند. از کف‌خواب کردن لوله‌ها تا حد امکان بپرهیزید؛ زیرا لوله کشی ساختمان پس از مدتی نیاز به سرویس دارد و دور از دسترس بودن لوله‌ها می‌تواند پروسه‌ی تعمیر آنها را سخت کند. همچنین زمانی که لوله‌ها در نزدیکی سطح دیواره‌ها، کف و سقف ساختمان نصب شوند، در صورتی که دچار پوسیدگی یا شکستگی شده باشند، آثار نشتی آب به سرعت قابل مشاهده خواهد بود و می‌توان محل آسیب‌دیده را در زمان کمی پیدا کرد.

خطوط لوله را موازی در نظر بگیرید

تا حد امکان سعی کنید لوله‌های آب سرد و گرم را به موازات هم قرار دهید؛ این امر باعث می‌شود روند بازرسی و عیب‌یابی آن‌ها سریع‌تر صورت گیرد. البته در نصب موازی خطوط لوله‌ی آب سرد و گرم، می‌بایست فاصله‌ی استاندارد بین دو لوله را رعایت کنید. بر اساس استاندارد‌های تعیین شده برای منازل مسکونی و اداری، فاصله بین لوله‌ی آب سرد و گرم در یک خط لوله کشی حداقل ۵ سانتی‌متر و حداکثر ۱۰ سانتی‌متر است.

 

no-repeat;center top;;
auto

 

شرکت خشت ساز کهن آماده خدمت رسانی شبانه روزی به شما مشتریان محترم در زمینه کلیه فعالیتهای زیر می باشد

 

– لوله کشی صنعتی – لوله کشی گاز خانگی – لوله کشی ساختمان –

لوله کشی آب سرد و گرم

no-repeat;center top;;
auto

 

سازه کهن آماده خدمت رسانی آنی در کلیه زمینه ها:

۰
سال تجربه
۰ +
اجراع پروژه
۰
متخصص
۰
استان
بهترین مجموعه ای که باهاش کار کردم و ادامه میدم.
سعید حقی
بنیاگذار
بهترین مجموعه ای که باهاش کار کردم و ادامه میدم.
سعید حقی
بنیاگذار

دیگر خدمات سازه کهن