لوله کشی گاز با سازه کهن

انجام خدمات تاسیسات ساختمانی و انواع لوله کشی گاز را با سازه کهن تجربه کنید

لوله کشی گاز با سازه کهن
پشتیبانی 24 ساعته​

پشتیبانی ۲۴ ساعته​

پشتیبانی ۲۴ ساعته​ و گارانتی خدمات بعد از اتمام کار یکی از ویژگی های ما است.

اجرای پروژه های لوله کشی

اجرای پروژه های لوله کشی گاز

تیم های اجرایی سازه کهن با بهترین لوله کش های گاز در کوتاه ترین زمان پروژه را اجراع می‌کنند.

مشاوه رایگان

مشاوه رایگان

کارشناسان آماده پاسخگویی هستند، و درصورت نیاز برای بررسی در پروژه حضور خواهند داشت.

پروانه کسب و گواهی نامه شرکت ملی گاز

با خیال راحت پروژه های لوله کشی گاز خود را به ما بسپارید

پروانه کسب و گواهی نامه شرکت ملی گاز
پروانه نوین پارسیان سازه کهن

قیمت لوله کشی گاز در تهران

لوله کشی گاز ساختمان

خدمات لوله کشی گاز خانگی

برای دریافت خدمات لوله کشی گاز ساختمان وارد شوید.

لوله کشی گاز روکار

لوله کشی گاز روکار

برای دریافت خدمات لوله کشی گاز روکار وارد شوید.

لوله کشی گاز صنعتی

خدمات لوله کشی گاز صنعتی

برای دریافت خدمات لوله کشی گاز اداری و تجاری وارد شوید.

لوله کشی گاز توکار

لوله کشی گاز توکار

برای دریافت خدمات لوله کشی گاز توکار وارد شوید.

طراحی مسیر و جوشکاری لوله گاز

طراحی مسیر و جوشکاری لوله گاز

برای دریافت طراحی و جوشکاری لوله گاز وارد شوید.

ایستگاه های فشار قوی

ایستگاه های فشار قوی

برای دریافت خدمات ایستگاه های فشار قوی وارد شوید.

۰
سال تجربه
۰ +
اجراع پروژه
۰
متخصص
۰
استان
سوالات متداول لوله کشی گاز

سوالات متداول لوله کشی گاز

بله، لوله کشی گاز را فقط کسانی می‌توانند انجام دهند که مجوز داشته باشند. و ما پروانه کسب و مجوزات لازم را داریم.

هزینه لوله کشی گاز به عوامل مختلفی بستگس دارد که بر اساس آن قیمت گزاری میشود، موارد تاثیر گزار در قیمت: تعداد  طبقه یا انشعابات، متراژ و… در صورت نیاز برای بررسی دقیق تر پروژه با کارشناسان سازه کهن تماس بگیرید تا قیمت و مشاوره دهند و اگر نیاز باشد قبل از اجراع پروژه به صورت حضوری پروژه را بررسی می‌کنند.

اجراع لوله کشی گاز برای کاربری های صنعتی و کارخانه‌ها، مسکونی، اداری، تجاری، برج ها، طراحی مسیر خطوط انتقال گاز و بسیاری از فضاهای دیگر انجام می‌دهیم

در تهران و کرج و حومه آن ها فعالیت داریم و انواع خدمات از تعمیر تا لوله کشی گاز صنعتی انجام می‌دهیم، ولی در صورت نوع پروژه در شهر های دیگر هم خدمات داریم.

بله صفر تا صد خدمات اجرای لوله کشی گاز و تعمیرات در پروژه های شما انجام می شود. برای دریافت مشاوره و برقراری ارتباط با متخصصین مجموعه سازه کهن کافیست با شماره های ۰۹۱۲۱۹۳۰۵۵۸ و ۰۲۱۲۲۴۸۲۳۲۵ تماس حاصل فرمایید.

بله شرکت سازه کهن دارای مجوز کسب و مدارک معتبر این حوزه است و کلیه خدمات خود را در چهارچوب تاییدیه استانداردهای شرکت گاز انجام می دهد.

خدمات لوله کشی گاز

اجرا و تعمیرات انواع لوله کشی گاز ساختمانی و صنعتی را به ما بسپارید، برای دریافت مشاوره و قیمت با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی سوالات و سفارشات شما هستند.

به پروسه‌ی انتقال گاز شهری به قسمت‌های مختلف یک بنا لوله‌کشی گاز گفته می‌شود که می‌تواند شامل لوله‌کشی کل ساختمان یا قسمتهایی از آن و یا حذف و اضافه نموندن بخش‌هایی از لوله‌کشی ساختمان باشد. لوله کشی گاز بر حسب حجم کار و بزرگ یا کوچک بودن پروژه، در دو نوع کلی و جزیی توسط پیمانکار یا مجری پروژه انجام می‌شود. این کار فقط توسط کسانی که در این زمینه مجوز و تخصص لازم دارند باید انجام پذیرد تا در آینده هیچ گونه خسارت و حادثه‌ی تلخی به وجود نیاید.

خدمات لوله کشی گاز باید توسط افراد حرفه‌ای و با تجربه انجام گیرد تا تخصص کافی در اجرای لوله کشی گاز داشته باشند. هر گونه سهل انگاری و کوتاهی در اجرای لوله‌کشی می‌تواند منجر به حادثه ناگواری شود؛ به همین دلیل انجام کلیه مراحل باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود تا به شما این اطمینان خاطر را بدهد که کار را به کاردان سپرده‌اید و در نهایت بهترین نتیجه را تحویل می­‌گیرید. تعمیرات لوله کشی گاز هم مانند اجرای آن نیاز به پیمانکاران گاز متخصص دارد تا بتواند خدمات مربوط به لوله

یکی از مهمترین مواردی که در ساختمان باید رعایت شود اهمیت انتقال گاز است، زیرا باعث ایجاد گرمایش یا پخت و پز می‌شود و اگر توجهی به این مورد نشود خطرات و خسارات زیادی به بار خواهد آمد. بنابراین اجرای لوله کشی گاز در ساختمان‌ها حساسیت و اهمیت بسیار زیادی دارد. لوله کشی گاز باید طوری انجام شود که کمترین متراژ لوله در طول مسیر استفاده شود. همچنین لوله‌ها باید در محل­‌هایی قرار گیرند که احتمال خوردگی تا حد زیادی کاهش یابد. انجام این کارها علاوه بر تخصصی بودن کار، هزینه لوله کشی گاز را تا حد زیادی کاهش می دهد.

موارد استفاده از لوله گاز در صنایع مختلف

کاربرد لوله گاز در نیروگاه‌ها، صنایع پتروشیمی، ساختمان‌سازی، شهرسازی، پالایشگاه‌ها، سوله‌های صنعتی، کارگاه‌های کوچک و بزرگ و … است. علاوه بر این در لوله کشی گاز صنعتی و  سیستم هوای فشرده نیز از لوله‌های گاز استفاده می‌کنند. جنس لوله‌های گازی متغیر است و شامل لوله‌های حفاظت شده و حفاظت نشده، لوله‌های آهنی، چدنی، مسی و پلی اتیلنی است که با توجه به ظرفیت و طراحی محیط لوله‌کشی، مشخصات خاک و محیط اطراف و دیگر فاکتورهای تاثیرگذار از هر کدام از انواع لوله‌ها استفاده می‌کنند.

مراحل اصلی لوله کشی گاز

برای لوله‌کشی گاز خانگی باید می‌بایست بعد از تمام شدن دیوارچینی و قبل از شروع به گچ و خاک کردن دیوارها، برای تشکیل پرونده اقدام کنید. مراحل لوله کشی گاز ساختمان به ترتیب عبارتند از:

  • مراجعه به اداره گاز منطقه جهت شروع گازکشی و ادامه مراحل
  • مراجعه به سازمان نظام مهندسی برای تشکیل پرونده و تعیین ناظر
  • انتخاب پیمانکار یا مجری پروژه
  • اجرای عملیات لوله کشی توسط پیمانکار
  • بازید مهندس ناظر از پروژه و تایید یا عدم تایید کار
  • نصب کنتور درصورت تایید شدن مراحل قبل توسط بازرس یا همان ناظر

مهمترین نکاتی که در لوله کشی ساختمان باید رعایت شوند

  • آدرس، کروکی و زیربنای ساختمان باید کاملا دقیق در نقشه مشخص شود.
  • محل قرارگیری تمام پنجره‌ها و دودکش باید کاملا دقیق در نقشه مشخص باشد.
  • جهت شمال باید در نقشه مشخص شده و از سمت کوچه و ورودی بنا باشد.
  • کنتور گاز نباید روی دیوار ساختمان‌های مجاور نصب شود.
  • برای هر واحد از ساختمان، باید یک کنتور مجزا در نظر گرفته شود.
  • در ابتدای لوله‌کشی باید از شیر قفلی استفاده شود.
  • لوله‌های بعد از کنتور نباید بیرون از بنا قرار بگیرند.
  • حداکثر متراژ لوله بعد از علمک ۲۵ متر است.
  • قطر لوله‌های استفاده شده برای لوله‌کشی گاز باید استاندارد باشد و لوله‌های با قطر کم یا زیاد در تایید نهایی توسط بازرس برش می‌خورند.
  • تعداد اتصالات پشت سر هم نباید بیشتر از دو عدد باشد.

هزینه لوله کشی گاز چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت لوله کشی گاز خانگی مطابق با نرخ ارائه شده توسط اتحادیه محاسبه می‌شود. اتحادیه گاز لیست قیمت لوله‌کشی در سال جاری را به شرکت‌ها می‌دهد و تمام پیمانکاران و شرکت‌هایی که خدمات لوله‌کشی گاز را انجام می‌دهند، موظف هستند مطابق با نرخ اتحادیه دستمزد بگیرند.

هزینه لوله کشی گاز با توجه به قیمت لوله و متراژ خانه محاسبه می‌شود. برای محاسبه هزینه‌ی نهایی کار، لازم است ابتدا از قیمت خرید شیرآلات، لوله‌ها و اتصالات، دستمزد لوله‌کشی و سایر لوازم مورد نیاز مطلع شویم. علاوه بر موارد گفته شده، هزینه‌ی لوله‌کشی با توجه به تعداد واحدها و طبقات متفاوت است و بر قیمت نهایی تاثیر گذارند. نوع دیگری از محاسبه هزینه لولکشی گاز به صورت واحدی است و در آن بین مجری و کارفرما روی قیمت و هزینه لوله‌کشی برای هر واحد از ساختمان به صورت توافقی قرارداد منعقد می‌شود.

خدمات لوله کشی گاز در شرکت سازه کهن

خدمات ارائه شده در شرکت سازه کهن شامل خدمات لوله‌کشی گاز صنعتی، اداری و تجاری، لوله کشی گاز خانگی، طراحی مسیر و جوشکاری لوله گاز، ایستگاه‌های فشار قوی، لوله‌کشی گاز روکار و توکار است. برای انجام درست و اصولی تمامی مراحل لوله‌کشی گاز نیاز به استفاده از افراد متخصص و کاربلد در این حوزه است. شرکت سازه کهن با در اخیتار داشتن تیمی توانا و مجرب در زمینه انواع خدمات لوله کشی گاز، با سالها تجربه در انجام پروژه‌های مسکونی و صنعتی کوچک و بزرگ  آماده خدمت‌رسانی به شما مردم عزیز است.

برای اطلاع دقیق از تعرفه لوله کشی گاز و سایر خدمات ما می­‌توانید با کارشناسان و مشاورین ما در شرکت سازه کهن ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالاتتان را دریافت کنید.

نمونه کارهای لوله کشی گاز

نمونه پروژه های اجراع شده لوله کشی گاز را در این قسمت مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *